Viden ved forløb

Kontakt til klinikken foregår i første omgang via e-mail og du bedes bruge kontaktformularen (for at få sikker mail til dine oplysninger).

Ved opstart af samtaler/forløb bedes du venligst sørge for at have læst denne side og følgende sider:

Din indstilling

Ved psykologisk behandling skal du være indstillet på, at det er et stykke arbejde for dig, som kræver din aktive deltagelse og engagement. Derved øges udbyttet også.

Sundhedskort

Som sygesikringspatient skal du medbringe Sundhedskort til hver konsultation (gyldigt og fungerende). Øvrige bedes også have det med første gang, aht. identifikation og at klinikken får dine data.

Betaling

MobilePay (nr. 96552) ved hver samtale, eller i nogle tilfælde via bank overførsel, kun iht. aftale (reg. 4317 konto 4160965975).

Afslutning

Samtaleforløb bør som hovedregl ikke afsluttes uden en afsluttende samtale, hvor vi begge ved at det er sidste gang. Derfor opfordres til, at der fx ikke afsluttes ved at sende en e-mail. Dette er almindeligvis bedst for psykologforløb og anbefales af Dansk Psykologforening. Derved kan forløbet rundes af.

Akut

Klinikken har ikke akut-funktion.

Almindeligvis besvares e-mails kun på hverdage, og der kan gå nogle dage.

Opstår behov for hjælp uden for klinikkens almindelige åbningstid kan man kontakte:

Egen læge (se dit Sundhedskort)

Vagtlæge (Region Sjælland 7015 0700, tidsrum 16-08)

PAM – Psykiatrisk Akut Modtagelse: Roskilde 5853 7500, Smedegade 16, Roskilde (døgn åbent)